Stres a organizacja pracy

Ze względu na to, iż dzisiaj staramy się realizować niekiedy wiele różnych zadań w tym samym czasie, będziemy mogli przyznać, jak istotna jest organizacja pracy. Z tego też powodu, kiedy uznamy, że nie jesteśmy zbyt dobrze zorganizowani, że nigdy nie wiemy, co mieliśmy zrobić w dalszej kolejności, wówczas będziemy coraz bardziej zestresowani. Brak organizacji wprowadza do naszego życia chaos, a ten z kolei będzie nam utrudniać wykonywanie nawet najprostszych czynności. Będzie to wynikać z faktu, iż cały czas będziemy myśleć o tym, co mamy teraz do zrobienia i co się stanie, jeśli nie zdążymy z terminem. Sytuacje stresowe, jakie będą się w związku z tym powtarzać, również nie będą nam pomagać, gdyż będąc zestresowanym jeszcze trudniej jest zadbać o właściwą organizację pracy. Powstaje zatem takie błędne koło, dlatego też im wcześniej zauważymy, że mamy problemy z tym, by usystematyzować swoje zajęcia, tym szybciej uda nam się zapobiec życiu pod ogromną presją, jaką w zasadzie zwykle sami sobie narzucamy.

Witaj! Jestem pasjonatką zdrowego żywienia i zdrowego trybu życia. Zamieszczam na blogu wpisy dotyczące zdrowia i propagujące zdrowe odżywianie. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do śledzenia mojej strony.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: