Idealne drugie śniadanie

Bardzo ważne jest jedzenie śniadania przed wyjściem do pracy czy szkoły. Śniadanie pozwala dostarczyć energii organizmowi, budzi go do pracy i wysiłku, a także chroni przed popołudniowym i wieczornym obżarstwem, które okazuje się niezdrowe i tuczące. Korzystne dla zdrowia okazuje się także spożywanie drugiego śniadania, zanim wrócimy do domu na obiad. Jeżeli jesteśmy poza domem osiem czy dziesięć godzin, wówczas powinniśmy zabrać z sobą nawet dwa drugie śniadania. Na śniadanie, pierwsze czy drugie, najlepiej spożywać sporo węglowodanów, które dostarczają energii i trawią się do południa o wiele lepiej, niż przed południem. Podczas dwóch ostatnich posiłków w ciągu dnia należy natomiast postawić na białko. Na drugie śniadanie możemy zabrać na przykład pudełko z surówką ze startej marchwi i jabłka, rodzynek, płatków migdałowych i cynamonu. Możemy też zdecydować się na kanapki, najlepiej z ciemnego pieczywa i z dużą ilością sałaty, pomidora, rzodkiewki czy innych warzyw. Dobrym pomysłem jest też banan i ciastka zbożowe czy też pudełko truskawek i paczuszka migdałów.

Witaj! Jestem pasjonatką zdrowego żywienia i zdrowego trybu życia. Zamieszczam na blogu wpisy dotyczące zdrowia i propagujące zdrowe odżywianie. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do śledzenia mojej strony.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: