Codzienna, poranna gimnastyka

Osoby, którym zależy na utrzymaniu zdrowia oraz sprawnej i jednocześnie zgrabnej sylwetki, powinny uprawiać sport. Najlepiej robić to codziennie czy co drugi dzień. Warto też zmieniać uprawiane dyscypliny, gdyż każda oddziałuje na nieco inne partie mięśniowe naszego ciała. Można zatem dwa razy w tygodniu iść na basen, a dwa na siłownię czy rower. Warto też codziennie robić rano krótką gimnastykę. Pomoże nam się ona obudzić, dotleni nasz mózg, rozgrzeje mięśnie. Przygotuje tez nas ona do dalszej aktywności sportowej. Krótką, piętnastominutowa gimnastykę najlepiej zrobić na czczo, jeżeli jednak planujemy godzinny trening, wtedy najpierw zjedzmy lekkie śniadanie i odczekajmy około czterdziestu minut czy godziny, a dopiero potem poćwiczmy. Wśród porannej gimnastyki powinny się znaleźć ćwiczenia na wszystkie partie mięśni. Warto zatem robić skręty szyi, tułowia i bioder, a także stawów kolanowych, kostek i nadgarstków. Ponadto można wykonać kilkanaście skłonów, pompek, przysiadów, brzuszków. Warto też zrobić kilka ćwiczeń rozciągających.

Witaj! Jestem pasjonatką zdrowego żywienia i zdrowego trybu życia. Zamieszczam na blogu wpisy dotyczące zdrowia i propagujące zdrowe odżywianie. Jeśli interesuje Cię taka tematyka to zapraszam do śledzenia mojej strony.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: